Retuszowanie wizerunku sieci Fast-Food!


Aktualności | 31 10 2009

Dzisiejszy konsument coraz częściej przykłada wagę do zdrowego odżywiania. Zauważono to również w sieciach restauracji szybkiej obsługi, choćby w McDonalds, gdzie oferowane produkty przedstawiane są społeczeństwu jako zdrowe. McDonalds posunął się tym razem o jeszcze jeden krok dalej…

Trend zdrowego trybu odżywiania na dobre dogonił branże fast-foodów i daje o sobie znać. W sieci restauracji McDonalds we wszystkich europejskich filiach, od niedawna sprzedawana jest wyłącznie kawa z certyfikatem “Rainforest Alliance”. Oferta ta jest co prawda ograniczona do McCafes, jednak zauważalny jest postęp w rozwoju filozofii McDonalds, gdzie próbuje się zerwać z wizerunkiem głównego winowajcy otyłości. Müsli czy sałatka warzywna z kurczakiem coraz częściej są kupowane przez klientów giganta hamburgerowgo. Menu coraz bardziej będzie zmieniane i dopasowywane do obowiązujących trendów i nawyków żywieniowych.
Wygraj 1000zł na zakupy kosmetyków. Kliknij aby wygrać!

Prawidłowym wydaje się postępowanie ludzi odpowiedzialnych za rozwój i postęp w restauracjach i barach szybkiej obsługi, próbujących wprowadzić odrobinę witamin między setki kalorii oferowanych pod postacią kolorowych kanapek. Jednak wielokrotnie tego typu akcje kończą się na podretuszowaniu wizerunku firmy a do tego tanim kosztem. Faktyczne utożsamianie się z nawykami i zasadami zdrowego odżywiania pozostaje praktycznie nie ruszone.

Spożywanie smacznych hamburgerów i kanapek w dobie zglobalizowanego społeczeństwa, gdzie wszystko odbywa się w niesamowitym tempie i pośpiechu “służy” zarówno konsumentom jak i samym restauracjom. W całym chaosie wystarczy umiejętnie zamieścić etykietkę świadczącą o zdrowym pochodzeniu produktu bądź jego składników, aby zdobyć zaufanie klienta. W rzeczywistości prawda wygląda zupełnie inaczej i nic nie wskazuje na szybkie zmiany…

VN:F [1.9.22_1171]
Na ile gwiazdek oceniasz ten artykuł?
Rating: 6.7/10 (3 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 3 votes)
Retuszowanie wizerunku sieci Fast-Food!, 6.7 out of 10 based on 3 ratings

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O:

Tagi: , , , ,

Dodaj komentarz

POLITYKA CIASTECZEK

W ramach naszej strony internetowej stosujemy pliki cookies i podobne technologie m.in. w celach statystycznych. Zmiany można wprowadzić w ustawieniach przeglądarki.

Korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany dotychczasowych ustawień dotyczących cookies oznacza, że pliki będą zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów znajdą Państwo tutaj.