Podstawy diet


Diety | 31 10 2009

Zwiększone ryzyko zachorowania na cukrzycę albo choroby układu krążenia to argumenty przemawiające za zrzuceniem zbędnego tłuszczu. Szczególnie w ostatnich latach aktywności sportowe lub zwykły spacer na świeżym powietrzu mocno straciły na popularności. Z powodu braku ruchu coraz więcej osób cierpi na nadwagę oraz idącą za nią otyłość. W połączeniu za brakiem wysiłku fizycznego, stanowi to nie lada problem. Nie pozostaje zatem tajemnicą, że zrzucenie kilku kilogramów w ramach swobodnej, urozmaiconej diety pozytywnie wpłynie na zdrowie.

Podczas prowadzenia diety, czyli zmiany nawyków żywieniowych, nie można pominąć witamin oraz składników mineralnych, jak i pozostałych składników odżywczych, dobranych w odpowiednich proporcjach. Jako, że dzienne zalecenia spożywania wody wynoszą ok. 2 – 3 litrów, również podczas diety, powinno się obficie pić, ze względu na pobudzanie układu przemiany materii. Pijąc dużo wody, ważne są witaminy oraz składniki mineralne, które przy nadmiarze spożywanej wody, mogą zostać wypłukane. Nie powinno się przekraczać 3 litrów wypijanej wody dziennie.
Każda dieta prędzej czy później przyniesie swoje efekty.

Wybierając dietę powinno się kierować długotrwałymi efektami a nie błyskawiczną redukcją wagi. Każdy kto chce zrzucić nie więcej niż dwa kilogramy może korzystać z diet błyskawicznych, jednak osoby z większą nadwagą powinny sięgnąć po dietę dostarczającą odpowiedniej ilości wszystkich składników odżywczych. Dbając o regularne spożywanie owoców oraz warzyw szybko można osiągnąć doskonałe samopoczucie.

Prawidłowo dobrana dieta w połączeniu ze sportem albo dowolnym ruchem na świeżym powietrzu jest gwarantem poprawienia zdrowia! Organizm spala kalorie oraz jest odpowiednio zaopatrywany w tlen. Wysiłek sportowy powoduje produkcję endorfiny, pomagającą zwalczyć stres. Niektórzy zamiast tego sięgają po tabliczkę czekolady, co w praktyce również kojąco wpływa na stres, jedynie waga może po czasie pokazywać zasadniczą różnicę…

VN:F [1.9.22_1171]
Na ile gwiazdek oceniasz ten artykuł?
Rating: 4.3/10 (3 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: +1 (from 1 vote)
Podstawy diet, 4.3 out of 10 based on 3 ratings

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ O:

Tagi: , , , , ,

1 komentarz

  1. Aneta says:

    Zwracajmy uwagę na to co znajduje się w naszym codziennym jadłospisie. Jeśli połączymy zdrowe odżywianie z aktywnością fizyczną to napewno nie tylko poprawimy samopoczucie,wzmocnimy cały swój organizm, ale zrzucimy zbędne kilogramy. Wszystkie cenne rady na temat zdrowego stylu życia znajdziemy w diecie strukturalnej Dr Bardadyna.

    VA:F [1.9.22_1171]
    Oceń komentarz
    Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.22_1171]
    Rating: 0 (from 0 votes)

Dodaj komentarz

POLITYKA CIASTECZEK

W ramach naszej strony internetowej stosujemy pliki cookies i podobne technologie m.in. w celach statystycznych. Zmiany można wprowadzić w ustawieniach przeglądarki.

Korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany dotychczasowych ustawień dotyczących cookies oznacza, że pliki będą zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów znajdą Państwo tutaj.